Skip links

Чому перехід до цифровізації є ключовим для компаній, що надають послуги на місцях

Майже в кожній галузі відбувається цифрова трансформація. Підприємства, які прагнуть оптимізувати операційні процеси, отримати конкурентну перевагу та зменшити накладні витрати, використовують підключені рішення, які забезпечують видимість у реальному часі, аналіз великих даних та автоматизовані процеси.

За останні кілька років індустрія GPS-послуг почала використовувати автоматизовані процеси, але вважається, що лише близько 50% компаній наразі впровадили підключене рішення. Зважаючи на це, лише питання часу, коли більшість компаній, що займаються GPS-послугами, перейдуть на цифрові технології. Насамперед для того, щоб залишатися конкурентоспроможними в галузі, вартість якої, як очікується, зросте до 5,9 мільярдів доларів до 2024 року.

Нижче наведено три способи  цифровізації та впровадження технології відстеження активів (транспортних засобів), які допомагають компаніям, що надають послуги на місцях,  залишатися конкурентоспроможними та покращувати бізнес-операції.

Пристрої відстеження GPS допомагають дотримуватися розкладу 

Працівники добре знають, як важко вручну визначати місцезнаходження транспортних засобів і обладнання компанії, намагаючись утримувати щоденні розклади під контролем. GPS-трекери можна встановлювати в транспортних засобах і на важливому обладнанні, щоб відстежувати їх місцезнаходження в режимі реального часу. GPS-трекери містять передову антенну технологію, яка здатна підтримувати сигнал навіть у місцях із поганим покриттям. Наявність постійного зв’язку з важливими ресурсами – вантажівками чи інструментами – означає, що диспетчери можуть приймати рішення в режимі реального часу, щоб тримати все під контролем та залишати клієнтів задоволеними. Крім того, трекери невеликі за розміром та малопомітні, тому їх можна легко приховати. Це допомагає зменшити ризик крадіжки або втрати, а це означає, що активи можна швидко знайти, якщо вони переміщуються без дозволу.  

Хмарне програмне забезпечення дає вам загальну картину та окремі ресурси моніторингу 

Важливість задоволення клієнтів неможливо переоцінити, особливо у сьогоденні. Очікування клієнтів вищі, ніж будь-коли, і люди хочуть бути в курсі послуг, які вони отримують. Тому для компаній, що надають послуги на місцях, надзвичайно важливо підтримувати високий рівень спілкування з клієнтами, інакше вони ризикують отримати погані відгуки та втратити потенційний бізнес на користь конкурентів . За допомогою рішення TKsoft для відстеження транспортних засобів і не тільки, підприємства можуть відстежувати їх місце знаходження на одному екрані хмарного програмного порталу. Будучи хмарним, портал доступний з будь-якого пристрою: настільного комп’ютера, мобільного телефону або планшету. Портал не тільки дозволяє компаніям цілодобово стежити за станом своїх ресурсів, але й дозволяє керівництву швидко реагувати, коли виникають несподівані затримки або проблеми. Якщо виклик служби обслуговування триває довше, ніж очікувалося, портал можна використовувати для пошуку та залучення технічного спеціаліста до наступного проекту. Клієнтів також можна легко тримати в курсі за допомогою оновлень у режимі реального часу та точного очікуваного прибуття.   

За допомогою  рішення TKsoft для  відстеження активів підприємства можуть відстежувати місцезнаходження важливих активів на одному екрані хмарного програмного порталу . Будучи хмарним, портал доступний з будь-якого пристрою, будь то настільний комп’ютер, мобільний телефон або планшет. Портал не тільки дозволяє компаніям цілодобово стежити за станом своїх ресурсів, але й  дозволяє керівництву швидко реагувати, коли виникають несподівані затримки або проблеми. Якщо  виклик служби обслуговування  триває довше, ніж очікувалося,  портал можна використовувати для пошуку та залучення технічного спеціаліста до наступного проекту . Клієнтів також можна легко тримати в курсі за допомогою оновлень у режимі реального часу та точного очікуваного прибуття.  

Цифровізація – шлях у майбутнє 

Цифровізація — це шлях майбутнього і служби, які надають послуги на місцях можуть покращити свою загальну роботу, використовуючи видимість у реальному часі, аналіз великих даних і автоматизовані процеси, отримані завдяки розгортанню підключеного рішення. Використовуючи пристрої відстеження GPS, хмарний портал програмного забезпечення та технологію датчиків, які складають рішення для відстеження активів, служби можуть залишатися конкурентоспроможними, усуваючи неефективність, покращуючи задоволення клієнтів і використовуючи ресурси найбільш економічно та найефективнішим способом.   

Explore
Drag