Аналіз ефективності торгового представника з CRM
Більшість компаній щодня розвивається із задоволенням інвестуючи ресурси в різні інструменти для збільшення продажів. Серед таких інструментів відразу на думку приходить система управління взаєминами з клієнтами (CRM). Багато компаній використовують CRM для створення ідентифікації клієнтів, планування і проведення маркетингових кампаній, та обміну даними між підрозділами. Однак, мало хто використовує систему CRM для оцінки ефективності роботи торгових представників.
Використання CRM: нова зброя в арсеналі торгових представників
CRM може бути дуже потужною зброєю в арсеналі торгових представників. Відстеження розмов з потенційними клієнтами, завершених справ, переданих заявок на обробку, та інші дані допоможуть торговому представнику уточнити план дій з клієнтом та легко зробити прийняті рішення. Власник бізнесу також може отримати багато корисної інформації про торгового представника, який не знаходиться постійно в офісі.
Навіщо потрібен аналіз ефективності роботи торгового представника з CRM?
Аналіз ефективності роботи торгового представника з CRM допомагає власнику бізнесу відповісти на питання, чи досягається мета з продажу товарів або послуг, на які торговий представник фокусується? Чому продажі певного товару або послуги падають, та чи попереджено незадовільний вибір товарів або послуг покупцями?
Можна також аналізувати інформацію про торгових представників з різних районів або секторів ринку для збільшення ефективності збуту, та звітувати про їх роботу перед управлінням стосовно результатів збуту, в обміні на підвищення престижу і безперебійності бізнесу.
Як збільшити ефективність продажів за допомогою аналізу даних CRM
- Переконайтеся, що вся навчальна інформація для торгових представників збігається зі змінами в об’єкті обслуговування
- Використовуйте інформацію з CRM для врахування особливостей кожного клієнта під час продажу товарів або послуг
- Відстежуйте прогресу процесу продажу з використанням CRM, для покращення майбутніх продажів
- Використовуйте дані з CRM далі, спочатку виконуючи деякі функції, поки ціль не буде досягнута
- Забезпечуйте швидку зворотну зв’язок з клієнтами, зокрема відповідаючи на запити за допомогою CRM
- Навчайтеся використовувати інтеграцію, щоб прискорити процес продажу та покращити виконання команд
Практичний розбір методів аналізу та оптимізації роботи торгового представника з CRM
Щоб підвищити ефективність роботи торгових представників з CRM, необхідно пересічити методи аналізу та оптимізації роботи торгових представників з CRM:
- Підготовка грифів обходу території;
- Вказівки щодо подачі торгового звернення та структури супровідної документації;
- Дочірні підприємства а також окремі територіальні відділення збутових організацій.
Висновок
Відстеження ефективності роботи торгових представників з CRM в сучасному цифровому світі є необхідністю для підвищення рівня продажів, закріплення відносин з клієнтами, а також для аналізу рівня виконання поставлених завдань. Через використання відповідних інструментів для CRM можна значно ефективніше співпрацювати з клієнтами та збільшувати продажі в більш короткий час.